Potykacze reklamowe to popularne rozwiązanie w branży marketingowej wśród tradycyjnych form reklamy. Prezentują markę w profesjonalny i atrakcyjny sposób. Sprawdź, jak można je wykorzystać i jakie mają zalety.
Co to jest potykacz reklamowy?
Potykacz reklamowy (uliczny) to bardzo uniwersalny produkt o wszechstronnym zastosowaniu. Sprawdzi się jako nośnik różnego rodzaju treści – m.in. tekstu czy grafiki. Jego zadanie jest podobne, jakie pełni też roll up reklamowy. Możesz na nich umieścić logo, adres, motto czy inne informacje. Potykacze reklamowe są bardzo często wykorzystywane przez restauracje, bary, sklepy czy różne punkty usługowe.
Przyciągnie uwagę potencjalnych klientów, którzy zapoznają się z menu, promocją na drinki czy możliwością otrzymania zniżki. Ustawiony przed wejściem do restauracji czy sklepu, ma zwracać na siebie spojrzenia i reklamować konkretne produkty lub usługi. To bardzo skuteczna forma reklamy tradycyjnej. Poza tym potykacze reklamowe są proste w obsłudze i wygodne – są przenośne, można je ustawiać w różnych miejscach w zależności od aktualnego zapotrzebowania.
Potykacze reklamowe – zalety
Potykacze nie tracą popularności mimo upływu lat i wymyśleniu nowych produktów reklamowych czy marketingu internetowego. Są łatwe w obsłudze i transporcie, lekkie, wygodne do przechowywania. Na potykaczach można umieszczać dowolne napisy i grafiki czy piktogramy informacyjne, które będą atrakcyjne wizualnie, dobrze widoczne i czytelne dla odbiorcy.
Zastosowanie potykaczy reklamowych
Mają szerokie zastosowanie – świetnie sprawdzają się w wielu branżach, m.in. kulinarnej, hotelarskiej czy spożywczej. Będą odpowiednie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Wielu przedsiębiorców korzysta z potykaczy, by informować o aktualnych promocjach, nowościach czy godzinach otwarcia. Sprawdzą się też na różnych eventach, konferencjach, wywiadach czy imprezach masowych.
Są też niedrogie, a mogą służyć przez wiele sezonów – wykonane z PVC będą trwałe. To materiał o wysokiej wytrzymałości oraz odporności na czynniki pogodowe (jak deszcze i inne opady, promieniowanie słoneczne i inne). Z kolei zabrudzenia można z nich szybko i łatwo zmyć szmatką z mikrofibry. Ich zaletą jest też możliwość szybkiej zmiany komunikatu. Umożliwiają jego szybką adaptację do aktualnych potrzeb.
Dzięki nim można wyróżnić się na tle konkurencji oraz zwiększyć rozpoznawalność swojego biznesu na tle innych. W dobie dużej i wciąż rosnącej konkurencji i ciągłej walki o uwagę klienta, warto postawić na sprawdzone i efektywne rozwiązania reklamy tradycyjnej.